Oceny i opinie

MOMP W OCZACH PACJENTÓW I KLIENTÓW

Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy jako wojewódzka jednostka pragnie stale doskonalić jakość usług dotyczących badań pracowników firm, które zdecydowały się z nami podpisać umowy na pełnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi. Jednym z narzędzi, które pomaga nam poznać Państwa satysfakcję z otrzymywanych świadczeń zdrowotnych jest ankietowanie. Regularnie wysyłamy ankiety badania satysfakcji klienta do pracodawców, którzy skierowali do MOMP na badania wstępne, okresowe i kontrolne największą ilość pracowników.

Ankietowani informują o profesjonalności podczas zawierania umowy. Potwierdzają trafność wyboru MOMP jako instytucji pełniącej opiekę profilaktyczną nad pracownikami. Doceniają terminowość wystawiania faktur za przeprowadzone badania. To punkt widzenia pracodawców.

Swoje zadowolenie z obsługi w Małopolskim Ośrodku Medycyny Pracy wyrażają też pacjenci –pracownicy firm i instytucji mających z nami umowy. A to oni przecież mają najlepszy obraz tego jak profesjonalnie, miło i sprawnie dbamy o nich w tej chwili, kiedy przychodzą do nas na wszystkie badania w związku z narażeniami występującymi na stanowisku pracy. 90% ankietowanych podkreśla uprzejmość, rzetelność i kompetencje personelu medycznego. Pacjenci chwalą ponadto organizację pracy, warunki lokalowe i dostępność usług – niektóre badania oferujmy jako jedyni w województwie.

1) Opinie uczestników szkolenia podyplomowego:

- „Przekazane informacje – jasno i konkretnie. Bardzo miły personel prowadzący.”

- „Bardzo dobry przekaz informacji, wykładowcy konkretni. Program bardzo poprawny”

- „Szkolenie bardzo pomocne, czekam na kolejne.”

- „Szkolenie bardzo pouczające, odpowiedziało na moje problemy zawodowe, pytania.”

- „Szkolenie przydatne w praktyce, bardzo dobrze zorganizowane, ciekawe, z możliwością zadawania pytań dotyczących problemów społecznych w codziennej praktyce. Bardzo dobry dobór miejsca szkolenia i organizacja.”

- „Szkolenie satysfakcjonujące. Wnosi dużo ciekawych zagadnień na temat aktualnych aktów prawnych przydatnych w pracy. Z przyjemnością deklaruję udział w tego typu szkoleniach.”

-”Bardzo profesjonalne przekazanie informacji na temat badania VNG i Posturografii.”

2) Opinie pracodawców w zakresie:

  • badań profilaktycznych
    -”…Usługi świadczone przez Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy cechuje kompleksowość, staranność oraz terminowość, a zatrudnieni lekarze wykazują się kwalifikacjami i kompetencjami na wysokim poziomie. Pracownicy naszego zakładu są zadowoleni z obsługi przez personel medyczny, który traktuje każdego pacjenta indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Na każdą propozycję oraz sugestię z naszej strony Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy reaguje szybko oraz proponuje rozwiązania dostosowane do naszych potrzeb. Współpraca pozwala nam z pełną odpowiedzialnością zarekomendować powierzenie sprawowania obsługi medycznej firmie Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy wszystkim zainteresowanym.” 

     

    -”…Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy dysponuje sprawnie funkcjonującą poradnią medycyny pracy a kierowani na badania profilaktyczne pracownicy są obsługiwani zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzenia Ministra Zdrowia i opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w KP. Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy jest firmą solidną i kompetentną, wywiązującą się z zawartej umowy i zawsze służą pomocą w dostosowaniu oferty do potrzeb klienta. Szczególnie zadawala nas fakt, iż nasi pracownicy wykonują badania w jednym miejscu, co znacznie skraca czas ich wykonywania. Nasza dotychczasowa współpraca układa się bardzo dobrze, wykonawca jest rzetelnym partnerem dysponującym wysoko wykwalifikowanym personelem i świadczącym usługi w przychodni o wysokim standardzie.”

    - „…Serdecznie dziękuję za fachowe i profesjonalne podejście do pacjenta. W trakcie badania pani doktor potrafi rzeczowo wyjaśnić sposób badania a także sprawić by pacjent czuł się bezpiecznie i komfortowo. Dziękuję i gratuluję takiego pracownika… „

 

 

3) Opinie pacjentów

-…chciałabym tą drogą, za Państwa pośrednictwem, wyrazić moje serdeczne podziękowanie logopedzie pracującej w Państwa Ośrodku…. Dzięki zaangażowaniu i niestrudzeniu w pracy ze mną zawdzięczam efekty, które ostatecznie udało mi się osiągnąć… Jestem przekonana, że bez indywidualnej terapii, jaką umożliwił mi Państwa Ośrodek oraz wielu spotkań z panią logopedą ten sukces nie byłby możliwy. Tylko wnikliwa analiza moich błędów fonacyjnych, uzmysłowienie mi ich oraz instruktaż i wytrwała pomoc przy kształtowaniu nowych, prawidłowych nawyków spowodowały, że mogę dziś mówić donośnym, dźwięcznym głosem nie czując przy tym zmęczenia…”

-”… Bardzo dziękuję za przesłanie informacji o nowelizacji przepisów w zakresie badań profilaktycznych. Zmiany śledziłem na portalu Medycyny Pracy ale dodatkowa informacja drogą pocztową z wzorami nowych druków to naprawdę profesjonalne podejście i troska lekarzy wykonujących badania profilaktyczne.„

-”…Zadzwoniłem dzisiaj na nr telefonu 12/4210260 – super miła i przede wszystkim rzeczowa, rzetelna i szybka obsługa. Drugi telefon 12/4242022 także obsługa miła, rzetelna, fachowa i bardzo pomocna. Takie pracownice burzą mity i stereotypy o personelu w służbie zdrowia. Dyrekcjo – gratuluję. Sprawę załatwiłem szybko i z ogromną pomocą Pań, z którymi rozmawiałem. Pozdrawiam.”

-”…bardzo chciałbym podziękować Pani Kierownik za owocne potraktowanie…”